Sasvim iskreno: Evo šta muškarci misle o seksu na prvom sastanku

izvor: Super žena
|

Koliko rano je priivše rano? Pročitajte šta jači pol najiskrenije misli o devojkama koje sa njima spavaju na prvom sastanku.

Prikaži celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Kole, a i Lana(pretpostavljam), pogresno ste me skapirali, a i ja se nisam bas precizno izrazio: reci cu ovako, da, ja zelim(bi' zeleo) karakternu, nisam lidbo da ocekujem ksse na prvom sastanku, a sigurno ima jos takvih osoba muskog pola, na to sam mislio kad sam rekao opozit.
    (tragac, 8. januar 2015 21:27)

    # Link komentara

  2. @Ana Sto se tice trazene definicije, ima ih dosta, meni je najdraza ona: "Postoje ku*ve koje ceo zivot spavaju same. Pitajte muskarce koji nisu mogli da ih imaju". :)
     (Zenska, 8. januar 2015 15:39)

    # Link komentara

  3. @ Ana
    Osobe koje su kurve kao ljudi, karakterno, u ovom kontekstu mislim na muskarce, prvi deklarisu zene kao takve iz razloga o kome je rec.
    (uglavnom, 8. januar 2015 14:21)

    # Link komentara

  4. Pola zivota sam provela sa onim sa kojim sam izgubila nevinost posle godinu dana zabavljanja. Ali srecom sam ga ostavila i udala se za onoga sa kojim sam prvo vece spavala. Ovo su gluposti. Nema pravila. I bas bih volela da cujem definiciju reci k**va?!!
    (Ana, 8. januar 2015 14:03)

    # Link komentara

  5. Muskarca koji bi posle prvog sastanka izrazio zelju da spava sa mnom sutnula bih u startu. Ne zbog laznog moralisanja vec zato sto trazim i ocekujem mnogo vise. A ovakav muskarac ocigledno nema bas mnogo toga da ponudi.
    (van konkurencije, 8. januar 2015 13:18)

    # Link komentara

  6. @ja Bas to, bukvlno zivotinje, a kontrola bi trebalo da bude glavna stvar koja nas izdvaja od istih. Cak i zivotinje znaju da kontrolisu neke svoje nagone, ali ljudi izgleda jos uvek ne, po komentarima. Drugi psihicki problemi se kriju tu, kojih oni jos nisu ni svesni. Moral je danas misaona imenica, a sto je najgore, nedostatak istog opste prihvacen.
     (psiholog, 8. januar 2015 02:33)

    # Link komentara

  7. Prvi, drugi, petnaesti...koga briga i da li je vazno?! Nema pravila. Ne mislim pritom na situaciju kad upoznate nekoga sad i s njim odmah odete u krevet. To mi je besmisleno jer smatram da makar kakva emocija ipak treba da se pojavi da biste s nekim bili intimni. Medjutim, ako se ljudi iole poznaju i osecaju hemiju koja se razvija medju njima, sve ostalo je samo stvar trenutka.
    (oko, 7. januar 2015 23:44)

    # Link komentara

  8. @tragac Ma jeste, momci bi se cuvali kad bi devojka htela da se baci na njih na prvom sastanku, bas.
     (kole, 7. januar 2015 23:20)

    # Link komentara

  9. Sta mislim o tome? Mislim da bih volela da se vratim u "Lajanje na zvezde" vreme.
     (VB, 7. januar 2015 22:15)

    # Link komentara

  10. Lana, postoji i opozit tome o cemu pricas.
    (tragac, 7. januar 2015 19:22)

    # Link komentara

  11. Sta ste vi ako su one s kojima ste vi legli lake, nemoralne, promiskuitentne, k...e? Budite vi ti koji ce reci ne, ako ste vec do te mere nesigurni. Prvo je jako ruzno bilo kome lepiti toliko losih etiketa, a onda to mnogo vise govori o vama nego o njima. Imate seks sa nekim o kome imate toliko lose misljenje puno predrasuda, pa onda jos sebi dajete za pravo da vredjate i nipodistavate, umesto da se pokrijete usima i da cutite!? Moje iskustvo kaze da su sve predrasude na ovu temu krajnje neosnovane i ne bas pokazatelj visoke inteligencije.
    (MG, 7. januar 2015 14:18)

    # Link komentara

  12. @kejto
    Na svoju veliku sreću, ne grešim.
     (angel_eyes, 7. januar 2015 13:17)

    # Link komentara

  13. Pa zato i ne mozete da nadjete normalne devojke. Prizeljkujete seks na prvom sastanku, a kad devojka koja drzi do sebe normalno nece da legne odmah, onda ste u fazonu "boli me uvo, nisi vredna, ima koja hoce", nadjete takvu i posle se zalite da su sve zene k***e. Ma dovidjenja.
     (naLa, 7. januar 2015 12:56)

    # Link komentara

  14. @Pedja "prava ku*va je ona sto ne da"? Hvala ti, nisam znala da sam ja nevina ku*va, to mi je nova informacije.
     (naLa, 7. januar 2015 12:17)

    # Link komentara

  15. Ovde uopšte nije bitno šta muškarci misle o ženama ovisno o tome kada će doći do seksa nego šta će za njih osećati.

    Ljudi su različiti i besmisleno je totalno generalizirati, isto tako isti čovek ne mora uvek isto da reagira u jednakim situacijama, to sve ovisi o puno faktora.

    No ipak, razlika postoji da li dođe do seksa odmah kada upoznate devojku ili kasnije. Da se razumemo, muškarci priželjkuju seks odmah kada uoče devojku koja ih nečim privuče, no osećaj se razlikuje ako do seksa dođe odmah ili kasnije. To vam je kao da imate masu para, kupite BMW kao da ste kupili burek, razbijete ga i nije vam previše bitno, kupite odmah novi. S druge strane ako nemate para i mesecima slinite, jednom ako kupite taj auto bićete sretni i zaneseni ko malo dete. E vidite, nije baš potpuno usporedivo no postoji određena korelacija i sa ženama. Ako do seksa dođe odmah, naprosto se gubi jedna draž iščekivanja, maštanja i truda da se do njega dođe i izostaje čitav taj period zagrijavanja (i pregrijavanja).

    S druge strane ako do seksa dođe kasnije, muškarci budu ekstra zagrijani i osjećaju da tako kažem veću nagradu i širi spektar emocija jer su ih prethodno već podosta i razvili tokom upoznavanja i iščekivanja.

    Kada do seksa dođe odmah, većina neće na te devojke gledati kao na nešto više od kratkotrajne zabave, tim pre šta se to najčešće događa uz alkohol i tada je u biti loptica na toj ženi da ih uveri u suprotno i poduzima neke prve korake u usmjeravanju ka vezi ako to želi.
    (NemanjaX, 7. januar 2015 12:08)

    # Link komentara

  16. Ako i jedno i drugo to zele - zasto da ne? Nikada nisam imao manje postovanja prema zenama sa kojim sam zavrsio u krevetu na prvom sastanku.
    (Silverfox, 7. januar 2015 11:42)

    # Link komentara

  17. Ne znam koliko je verovati potpisima citata i godinama proizvodnje, ali očigledno je da momci što su stariji to im je manje bitno da stupe u seks što pre, i ne bi se upuštali u bilo šta sa ženkama koje im se ne svidjaju ili nisu sigurni da im se svidjaju. Mladji momci misle da im je to jedina šansa ili jednistavno traže nešto drugo od žene. Svi smo prošli kroz te faze, ali činjenica je da ako smo se skontali u klubu ili baru u koji smo otišli zajedno sa 300 drugih napaljenih faca koje su tu i došle da bi našle punjenje (ili pražnjenje) za to veče, šanse za seks su veće. Ako smo izašli, na sastanak, to znači da smo hteli da upoznamo tu osobu
     (todxbranko, 7. januar 2015 10:41)

    # Link komentara

  18. Sto bolje nekoga upoznam (naravno, ako mi se svidi), seks ce biti bolji. To odmah prvo vece ne mogu ni da zamislim, jer bi meni bilo bezveze i ako bi tu nesto poslo naopako, zavrsila bih momentalno.
    Drugo su situacije kad ti se neko duuugo svidja i muvanje traje, tu bi mogla da postoji strast koha je duze negovana i moglo bi biti dobro.
    Da pokupim nekoga i imam seks sa njim - to mi se nikada nece desiti.
     (Tereza, 7. januar 2015 10:01)

    # Link komentara

  19. Mir Boziji Hristos se rodi!

    Vidim ima i muskaraca koji nisu za seks na prvom sastanku i jasno je kakvi su to muskarci.
    Najintimnija radnja koju mogu dvoje suprotnog pola da obavljaju nije seks (penetracija) vec ljubljenje! Hvala bogu svi ste odgledali neki porno film a onaj koji ih je odgledao vise mogao je da primeti da akterke neretko izbegavaju ljubljenje sa partnerom, sta mislite zasto? Zato sto ne osecaju nista prema njemu, naravno.
    Zato ako ste se vec na prvom sastnku poljubili, to znaci i da emocija postoji zasto ne bi imali i seks ako vec imate za to uslova i ambijent, tj u ptilici ste.
    Muskarac koji tezi da se seks dogodi na prvom sastanku, znaci da je zdrav i da njegova potencijalna partnerka, izabranica njegovog srca moze racunati da tu sa njim nece oskudevati, kao i ukoliko taj dogadjaj razvlaci, ne retko joj time daje i do znanja da ga u buducnosti nece imati svakodnevno.
    Zato nije lose razmisliti i u ovom pravcu, moja topla preporukama devojkama!
    Naravno nije previlo, ima muskaraca koji zele ostaviti utisak na vas time sto cekaju vasu spremnost i neki mali signal, pa da reaguju.
    Pravi muskarac treba ici na to cim pre da se dogodi, prvom prilikom pa kad se stvore uslovi. Mada mladima sve prilici, meni licno lepo je bilo i u pocecima mog seksualnog zivota kada nisam imao uslova i kada sam to radio sa devojkama kojekuda, po hodnicima zgrada cak i parkovima, dete sam iz centra grada i tada mastao sam o toploj sobi, velikom krevetu i njoj na njemu.
    (Dott, 7. januar 2015 09:51)

    # Link komentara

  20. Ma da treba da nas vozaju tri meseca da bi mi budale pomislili da je samo naša poštena i cedna. Živo me interesuje koja budala je to izmislila i ko u to veruje. I na kraju kad ti je vec muka ona ti da i kaže ti da si joj treći, ali sa ona prva dva je bilo bez veze. Upoznao sam profi k..e koje dečku ne daju prvih 5 meseci. Moja deviza je prava k..va je ona sto ne da. Salim se treba naći srodnu dušu a sex je tu samo da zasladi stvar?
     (Pedja, 7. januar 2015 09:23)

    # Link komentara

  21. Ako tako posmatramo, da li onda moze i ovako da se kaze: Svaki decko koji pokusa nesto vise od poljupca na prvom sastanku, ok je za seks ali za nesto vise odmah mora da se etiketira kao skart... Uostalom, kada ce nas zene neko da pita za procene? Stalno citamo sta muskarci vole, kako da zavedete muskarca, sta ce sigurno oterati muskarca. Plus jedan bljuc za generalizacije.
     (mari, 7. januar 2015 09:21)

    # Link komentara

  22. @Muškarac: Potpisujem! Dodajem samo da ima i kombinovanih dijagnoza, koje mogu biti ubitačne.
    (kraljica, 7. januar 2015 08:50)

    # Link komentara

  23. Danas je sex ludnica.Nezna se ko koga "iskoriscava".Ljudi vodite ljubav a ne rat....Ne volim devojke koje tvrde pazar,kao sad ne da dace za mesec dana.Opustite se i uzivajte u zivotu
     (kg, 7. januar 2015 08:19)

    # Link komentara

  24. meni se desila crnkinja i odmah smo imali sex na prvom sastanku. nisam mislio da je to nesto lose jer smo to celo vece proveli i bez poljupca maltene a onda je strast preovladala. posle toga se sve odigravalo samo od sebe, polako, spontano, uz sex i dalje i dve godine kasnije smo se uzeli. nije da to nisam radio i ranije(u srbjji) ali amerika je nesto drugo. citav taj pristup zabavljanju je totalno drugaciji i bolji rekao bih. nema tu "nisi mi odgovorio na poruku, zasto sam cekala 5 min, s kim se dopisujes.. "
    jednostavno, razumevanje postoji, ne kazem da nema ljubomore ali je svakako 6 puta normalnije biti u vezi ovde nego tamo. mentalitet je cudo, a to je zato sto ljudi imaju previse slobodnog vremena
     (Asm, 7. januar 2015 07:29)

    # Link komentara

  25. Isto sto i mi zene - ako obe strane zele onda navali
    (mrz, 7. januar 2015 07:20)

    # Link komentara

  26. sasvim iskreno: nemojte da lupetate gluposti...
     (abc, 7. januar 2015 07:16)

    # Link komentara

  27. Šta da kažemo mi oženjeni, koji nemamo vremena za sastanke. Samo ako se desi neka "kombinacija". Mada bih to pre svrstao pod "sport i razonoda".
     (Saša, 7. januar 2015 03:43)

    # Link komentara

  28. Da. Informatičko je doba, brzo se živi, treba amortizovati stres u hodu, trku, kako god. Nemam ništa protiv i ako druga strana misli suprotno. Ne insistiram, ali nemam ništa protiv. Ne mislim da seks na prvom sastanku ubija perspektivu za dalje. Možda se neku pitaju šta posle seksa, pa ga zato prolongiraju.
     (Smederevac, 7. januar 2015 03:33)

    # Link komentara

  29. fascinantno. Niko ni reči o emotivnom aspektu i poverenju. Da li bi dali novac da vam čuva neko koga vidite drugi put u životu? ali bi dali telo, to je ok? Kad osoba ima seks na prvom sastanku to ne znači da je muška ili ženska kurva nego da je nezrela (nema iskustva u građenju veze) ili nezainteresovana za intiman odnos. Izbegavam ove situacije jer ne želim da me iko uvlači u svoj emotivni haos. Dakle u pitanju je instinkt za održanje mentalne i emotivne higijene. zanimljivo mit o madoni i kurvi može lako da se prevede na muškarce :-)
     (-, 7. januar 2015 03:19)

    # Link komentara

  30. Gledam ove komentare, po + i - 80% je za. Ja ne mogu to da svarim, iako sam mlada. Okej, vremena su se promenila, ali bih toliko volela da se vratim u vreme kada je poljubac bio rezervisan za peti-sesti sastanak. Call mi crazy, ali jos uvek verujem u neku nevinost, makar na pocetku veze.
     (Jaaaaa, 7. januar 2015 02:39)

    # Link komentara

  31. Ja Sam prvo imala sex.pa onda sastanak.i evo traje vise od 4 godine.
    (Om, 7. januar 2015 01:56)

    # Link komentara

  32. danas prvo sex, pa onda kako se zoves...ZENE KOJE SE DAJU NA PRVOM SASTANKU NEMAJU SAMOPOSTOVANJA I DOSTOJANSTVO!
     (mi smo i biti cemo fini, 7. januar 2015 01:36)

    # Link komentara

  33. @ja
    u kom smislu sve gori i gori? Zasto?
     (Majstor Života, 7. januar 2015 01:06)

    # Link komentara

  34. Prva situacija:
    Ako se par upozna to vece i odmah odu u krevet, to se zove sex i nista vise. Nemojte mi reci da je to ljubav koja obecava...
    Naravno da ne bih nista ocekivao od te veze.

    Druga situacija:
    Ako su se oni negde videli, sretali, "zagledali" se jedno u drugo, upoznali, pa onda izasli i to prvo vece shvatili da su obostrano zaljubljeni i otisli u krevet odmah...
    Ovu situaciju bih razumeo i ocekivao da se veza nastavi bez obzira sto su spavali prvo vece. Licno, ovakvu situaciju sam doziveo par puta, ali nikad nisam bio u onoj (prvoj) situaciji da spavam s nekim koga sam to vece upoznao. Jesam musko, ali moram da priznam da mi je potrebna bar neka izgradjena emocija ili bar bliskost da bih stupio u takav intimni cin. Bez te bliskosti bih osetio gadjenje, kao da perem zube tudjom cetkicom...
     (sempervivum, 7. januar 2015 00:28)

    # Link komentara

  35. Postenija je ona koja se stisne do petog sastanka,jer joj je mama tako rekla? Moj mu i ja smo spavali prvo vece,probudili se zajedno prvo jutro i opet imali sex,nismo mogli da docekamo vece da bismo se opet videli....A sada pravim kiflicee..E kamo lepe srece da se ne moze od k... napraviti domacica..moze,moze:)
     (danica, 6. januar 2015 23:38)

    # Link komentara

  36. Hvala sto mi je odmah dala!
     (Vladimir, 6. januar 2015 23:18)

    # Link komentara

  37. Za mene su najbolje one sto daju na prvom sastanku.
     (SRBA, 6. januar 2015 23:13)

    # Link komentara

  38. Apsolutno me ne zanima sta misle. Ako mi se radi, radicu.
    Neka se pitaju sta zene misle o njima!
     (Iva, 6. januar 2015 22:50)

    # Link komentara

  39. Da se ne lazemo,ko od muskaraca kaze da nije za seks posle prvog sastanka on nije muskarac.Ali,sve zavisi dal ste izasli sa devojkom sa namerom da imate seks ili ste izasli sa devojkom da je bolje upoznate tj da se smuvate.Dali vam se devojka svidja fizicki ili ima nesto emotivno.Generalno seks ce doci kad tad,ako ona hoce,dal na prvi ili deseti sastanak.Ako ona vam samo vuce za nos ne vredi ni 50 sastanaka.
    Sa moje strane gledista,nista lose ne mislim za one koje imaju seks posle prvog sastanka. A ne bi trebalo ni drugi jer ona parola:ako zenske cesto menjaju onda su kurve a muskarci su smekeri,u ovom veku ne vazi...
    (zorsula, 6. januar 2015 22:34)

    # Link komentara

  40. Ja sam musko i ne zelim da imam sex posle prvog sastanka. Zasto? Zato sto volim da upoznam osobu s kojom cu da imam sex, tacnije, ne sex nego s kojom cu da vodim ljubav. Sex bez ljubavi me ne zanima, posle se osecam kao da sam izgubio dosta vremena skroz uludo i zato to odavno vise ne praktikujem. Bas me briga da jurim devojke da bih se istresao u sexualnom smislu, nisam majmun. Jel jos nekom ovde u glavi greskom sex povezan s osecajem ljubavi? Mozda treba da odem kod psihijatra..
    (sunovrat civilizacije, 6. januar 2015 22:02)

    # Link komentara

  41. @Mislim, al ne mogu da smislim
    Druze, svaka cast na razmisljanju!! U potpunosti delim tvoj stav.
     (Stefan, 6. januar 2015 22:01)

    # Link komentara

  42. Devojke, fora je da provalite ko je folirant, a ko je potencijal za vezu i oslonac u životu.

    Nedajte da oni vas biraju, vi birajte njih. Potpuno je nebitno da li spavate sa momkom na prvom ili desetom sastanku. Bitno je da ne odustajete od sebe.
    Jednačina je jednostavna. Ako vi ne odustajete od sebe, a on hoće da gradi vezu sa vama, znači da ume da brine o drugim ljudima, što je odlika pravog lidera i muškarca koji može biti oslonac.
    Ako je samostalan, zdovoljan sobom, pozitivan i nije isključiv, ne sudi vam, to je pravi muškarac!

    Ako sudi od samog početka i deli žene na majke i lake, to je seka persa, slabić, nije materijal za život.

    Možda se seks na prvom sastanku kao strategija "isplati", ako je nesiguran otići će i neće vas unesrećiti kasnije svojim predrasudama, strahovima i nametanjem kontrole.

    Gde su granice ženskih prava? Da radim, da izadjem sa prijateljicama, da volim seks? Ako mi sudi i odredjuje pravila, ne treba mi, neka traži dalje onu koja će da podilazi njegovim strahovima!
     (Jedna žena, 6. januar 2015 21:55)

    # Link komentara

  43. cekajte, zasto se ovde samo prica o zenama? za ljubav je potrebno dvoje. prvi, peti ili nikad u mnogome zavisi od partnera. cmokic.
     (a muski?, 6. januar 2015 21:44)

    # Link komentara

  44. sastanak?sta je to?
     (x, 6. januar 2015 21:41)

    # Link komentara

  45. Ispada da ovi muskarci u anketi imaju jedino patrijahalne predrasude prema devojkama s kojima spavaju na prvom sastanku, akcenat na 'spavaju' jer ih ocigledno moral ne sprecava da zadovolje svoje fizioloske potrebe sa njima. Sto se mene tice, mislim da kod normalnih i iskusnih odraslih ljudi koji znaju sta hoce i ne opterecuju se pretpotopskim moralima i kompleksima, nema nikakve veze na kom sastanku se desi seks. To ovisi i od osobe i od situacije, nisu sve veze iste.
    (modesty, 6. januar 2015 21:27)

    # Link komentara

  46. Ovo je pitanje kao ono ko je stariji koka ili jaje!?
     (hm, 6. januar 2015 20:45)

    # Link komentara

  47. Stvarno bi trebalo malo prilagoditi prevod Srbiji, a ne samo promeniti imena ljudi u srpska. Ovako deluje I malo uvredljivo
     (fc, 6. januar 2015 20:39)

    # Link komentara

  48. Ja nikad nisam, niti cu spavati sa bilo kojom devojkom na prvom sastanku. Ne zbog toga sto mislim da li je laka ili nije,to se lako prepozna po drugim stvarima, vec zato sto ja nisam lak. Ne moze svaka devojka sa mnom tek tako da spava zato sto tako hoce. Ne nikako, mora da me dobro zainteresuje i odusevi da bi ja sapvao sa njom. A to ne moze niko da uradi za jedno vece, niti se poznajemo dovoljno dobro. Nemam nikakav strah od polnih bolesti ili tome slicno, niti sal klinac, vec samo postovanje samog sebe i drugih.
     (Milos, 6. januar 2015 20:26)

    # Link komentara

  49. dečko i ja smo spavali još prve noći kad smo se skontali u klubu, u ozbiljnoj vezi smo već godinu dana.
    (goran, 6. januar 2015 20:10)

    # Link komentara

  50. Uh kakva je ova na slici :)
     (buki, 6. januar 2015 19:59)

    # Link komentara

  51. Momci, ajde budimo iskreni i posteno recimo šta mislimo o devojkama koje prvo vece odvedemo u krevet. Ako sam je prvo vece odveo u krevet to znaci da sam je ...., ako pak prve veceri nije bilo sexa, a nastavili da izlazimo znaci da me je zainteresovala, onda prorade neke emocije pa za razliku od prve sa ovom vodim ljubav.
     (kosmajac, 6. januar 2015 19:13)

    # Link komentara

  52. i opet, u srbiji samo ljudi sa hriscansko-pravoslavnim imenima imaju seks. ostali (a govorimo o makar milion ljudi sa pasoshem srbije, koji nisu pravoslavni hriscani) izgleda ne mrkaju dja'olje!
     (morrissey, 6. januar 2015 18:45)

    # Link komentara

  53. @Igor Gavran
    Bravo Igore! Upravo tako!
     (khm femina, 6. januar 2015 18:41)

    # Link komentara

  54. @angel_eyes nadam se da gresis jer takve devojke obicno promiskuitetne.
     (kejto, 6. januar 2015 18:39)

    # Link komentara

  55. svaka devojka sa kojom sam spavao prvo vece rekla mi je da joj se to prvi put desilo u zivotu!ili ja imam neku moc pa mi sve daju prvo vece ili me lazu? mislim da je opcija 2 realnija!
     (cempagass, 6. januar 2015 18:18)

    # Link komentara

  56. Pa nisam mislio da je zenim. S'toga ziveo sex na prvo vece :-)
     (Mrki, 6. januar 2015 17:57)

    # Link komentara

  57. Postoje samo tri vrste muskaraca koji karakter zene cene po tome je li ili nije ona spavala sa njima na prvom sastanku:
    1. Izuzetno nesigurni u sebe (diagnoza: patoloska ljubomora)
    2. Oni sa tendencijom varanja partnera (diagnoza: patoloski lazov)
    2. Oni koji su odgajani u kuci u kojoj majka nije smela ni da zucne (diagnoza: patoloski kromanjonac)

    Jedini gori "trait" od njih su oni koji bi da ozene nevinu.
    (Muskarac, 6. januar 2015 17:53)

    # Link komentara

  58. Sve zavisi od toga da li si ti ozenjen ili ne.Ako si ozenjen stvarno nemas vremena za bilo kakva prenemaganja,to je ili sad odmah ili zdravo dovidjenja.Ako si slobodan a ona udata isto tako se krece na posao odmah.Ako ste oboje slobodni,tu vec nema pravila,sve je u igri i sve je od slucaja do slucaja
    (Zoki, 6. januar 2015 17:42)

    # Link komentara

  59. Ne mislim ništa posebno o seksu na 1. sastanku, jer ako bih o njemu imao neko specifično mišljenje, onda bih neko drugo specifično mišljenje imao o recimo 3. sastanku. Kako sam vrlo temeljan čovek mnogo mi je bitniji 1001. seks, ako već hoću da pričam o jedinom o čemu vas medijske mecene uče. U seksu žene koliko god misle da su uskraćene, ustvari nisu. Jer koliko god da zbog khm khm...drugačije fizionomije imaju manju površinu nadražaja pa im treba drugačija stimulacija, toliko ima i muškaraca kojima predigra ponekad nosi ukus običaja i obzira. Ponekad da bi imali potpun užitak, oni bi da je pizza pečena i sočna sa 5 metara razdaljine. A to zahteva od njih samih da budu samim prisustvom za ženu kao da je predigra u toku. Sa teško postižućom lakoćom se to postiže... Seks je sudar dve čestice u trenucima mimoilaženja kroz galaktički vremensko-prostorni kontinuum. Kao i uvek, ljubav je ključ svega. A iza toga nije predominantni sadržalac „blud“ i „šta obući za koji sastanak i kada mu dati“ već duboka posvećenost i nega odnosa muškarac-žena, pa ta „slatka blud“ kao pojavni oblik i posledica toga pokazuje svoje strasno lice. E to se postiže stvarima o kojima „ne umete“ da pišete. Pa nam žene padaju na ispitima jer se školuju na lošem „univerzitetu“.
    (pera, 6. januar 2015 17:41)

    # Link komentara

  60. @ja javi se meni mislim da cu biti bolji od tvog decka :D
    (Ivan, 6. januar 2015 17:36)

    # Link komentara

  61. Nek je sretan Badnji dan!
    (~, 6. januar 2015 17:35)

    # Link komentara

  62. Ovde su svi izgleda to uradili na prvom sastanku, jedino sam ja morao da postim 2 meseca :)
    (samsamsebi..., 6. januar 2015 17:35)

    # Link komentara

  63. Hajde prestanite da opterecujete zene sa time sta muskarci misle i obrnuto! Bitno je samo sta ti mislis!
     (kliker, 6. januar 2015 17:33)

    # Link komentara

  64. Sta to bese moral. Važno je samo udovoljiti nagonima. Raditi nešto iz ljubavi, ma koga to zanima.
     (ja, 6. januar 2015 17:15)

    # Link komentara

  65. ja sam sa svojim dečkom nisam spavala odmah,da jesam verovatno bih odmah pobegla kolika je katastrofa bio u krevetu. . Da se razumemo pružala sam mu nekoliko šansi i bio je sve gori i gori. :(
     (ja, 6. januar 2015 15:54)

    # Link komentara

  66. Ljudi uce neke zastarele nazovi patrijarhalne obrasce ponasanja od svojih glupih roditelja. Mame savetuju devojcicama da se ne daju lako, tate savetuju sinovima da se klone lakih zena. A sustina je totalno drugacija. To da li se neko kresne na prvom, trecem ili desetom sastanku je totalno nebitna stvar. Bitni detalji za duzu vezu su: njeni maniri, njeni odnosi sa prijateljicama i familijom, ponasanje prema ljudima u okolini (npr. kelnerima koji joj daju pogresno pice). Cim krene da pljuje po bilo kome iz bilo kog razloga, makar bila ne 100% vec i 1000% u pravu, to vam je crvena lampica da povucete polugu za katapultiranje iz takve veze. Dok nije kasno. Znate vec te price: ja sam jadna zrtva, oni su prljavi, ruzni i zli, samo hoce da me iskoriste, a ja jadna princezica ... Ja to nisam uocio na vreme. I posle sam se pokajao.
    (Mislim, al ne mogu da smislim, 6. januar 2015 15:48)

    # Link komentara

  67. Има и ониx што дају и пре првог састанка
     (, 6. januar 2015 15:46)

    # Link komentara

  68. I ja sam spavao sa svojom devojkom odmah na prvom sastanku, jednostavno je tako prirodno delovalo, kao nikako drugačije ni ne treba da bude, u tolikoj meri smo se pronašli.
    Ni u jednom trenutku nisam pomislio da je promiskuitetna, iako mi se prvi put desilo da tako brzo spavam s nekim.
     (angel_eyes, 6. januar 2015 15:42)

    # Link komentara

  69. Nema to veze nikakve. Sve je to izmedju dvoje ljudi.. Kako im to odgovara, tako treba i da bude..
    P.S. Ovaj Nikola (30) iz texta lupeta. Decko, ako se bojis ili ne znas da izrazis i pokazes osecanja devojci iz srca, ne misli da ce "pasti" na precenjenu veceru. Nisi ti papucar, vec malo smotan. Jedan mali savet: bolje devojci spremi veceru, nego sto je odvedes u restoran pa posle cmizdris i razmisljas o tome koliko si potrosio.
     (Siniša, 6. januar 2015 15:38)

    # Link komentara

  70. Moze da vam se desi da je devojka super i da spavate sa njom na provom sastanku, a moze i da se desi da je devojka laka i da isto tako spavate sa njom na prvom sastanku. Kod ove lake mislim da ce to ona olako uraditi sa mnogim drugim.
    Poenta je u tome da procenite da li ste spavali sa ovom prvom ili ovom drugom...
    Sta bi bilo kada bi devojle sudile o nama muskarcima da li mi spavamo na prvom sastanku ili ne???
    (Teska je to nauka..., 6. januar 2015 15:34)

    # Link komentara

  71. Ako cemo ikad voditi ljubav, zasto bi cekali treci peti deveti satanak?
    Cemu to za razumne ljude...
    Ne kvarite bajku slusajuci majku.
    (Dott, 6. januar 2015 15:23)

    # Link komentara

  72. Ne razumem ni jednu krajnost. Ako devojka spava odmah sa nekim ne mora da znaci da je ''kur..'', ne razumem cemu ovo ''nikad je ne bih pozvao''. Sa druge strane ako devojka ne podigne noge odmah, ne znaci da je zatucana, da glumi nedostupnost, da je mnogo fina bla bla....Naravno moguce je da je situacija takva, ali lepljenje etiketa odmah posle prve veceri nije pametna stvar upravo zato sto postoji velika sansa da niste u pravu. Ja sam recimo od onih koje vole anticipaciju. Ne volim da spavam sa nekim odmah. Ne osudjujem nikoga ko to moze, desilo se i meni jednom, ali kada pogledam sebe u globalu ipak sam za ovo drugo. To ne znaci ni da sam naivna, ni previse fina. Veoma sam otvorena za svakakve kombinacije u seksu. Ali prosto volim taj adrenalin, iscekivanje, to me nenormalno uzbudjije, a volim iskreno i da znam s kim imam posla. Naravno da muskarcu uvek dam do znanja nekim signalima da me interesuje. Moj momak sadasnji me je na pocetku izludjivao. Prvi sastanak, super komunikacija, mali gestovi. Kada me samo kao slucajno okrzne rukom, a zatim se povuce. Ili bilo sta slicno. Kada je prvi put spremao veceru, tada me je ''ubio''. Nacin na koji jedes hranu, kontakt ocima, dobro vino.....ljudi zaboravljaju kako te stvari mogu da budu eroticne. Prvi seks je pao posle nedelju dana. Nije previse, a opet taman dovoljno da se tu nagomila dosta seksualne tenzije. Ko voli odmah, samo napred. Svako treba da uziva u zivotu kako ume i zna. Najbitnije je pratiti i osluskivati sebe. Mislim da ne postoji krajnje pogresno i krajnje ispravno. Pogresno bi bilo ne ici za svojim potrebama. Pozdrav svima.
     (v, 6. januar 2015 15:18)

    # Link komentara

  73. Ja sam se ozenio sa devojkom sa kojom sa spavao na prvom sastanku. Imam divnu decu i dobro se slazemo. To sto je devojka spavala sa momkom na prvom sastanku ne mora nuzno znaciti da je promiskuitetna. Moze da znaci i da je vec razmislila i prelomila. Ili moze biti da je malo vise popila ili da nije imala seks duze vreme i da joj to treba. Ko pazljivo analizira karakterne osobine partnera vrlo brzo moze da zakljuci sa kim ima posla. Posto uglavnom nismo princevi i bogatasi, nemamo posla sa profesionalnim manipulatorima i obicno nije potrebno da pojedemo "dzak soli" sa nekim da bi znali kakav je taj neko.
    (Igor Gavran, 06. januar 2015 14:54)

    Ma jok brate, to znaci da je odrasla sa Amisima i da je skupljala salvete dok nije srela tebe hohohoho... salimo se malo, nek je sa srecom.
     (NouNejmovic, 6. januar 2015 15:15)

    # Link komentara

  74. Šta vi znate šta ja mislim!
     (Ge, 6. januar 2015 15:01)

    # Link komentara

  75. Ja sam se ozenio sa devojkom sa kojom sa spavao na prvom sastanku. Imam divnu decu i dobro se slazemo. To sto je devojka spavala sa momkom na prvom sastanku ne mora nuzno znaciti da je promiskuitetna. Moze da znaci i da je vec razmislila i prelomila. Ili moze biti da je malo vise popila ili da nije imala seks duze vreme i da joj to treba. Ko pazljivo analizira karakterne osobine partnera vrlo brzo moze da zakljuci sa kim ima posla. Posto uglavnom nismo princevi i bogatasi, nemamo posla sa profesionalnim manipulatorima i obicno nije potrebno da pojedemo "dzak soli" sa nekim da bi znali kakav je taj neko.
    (Igor Gavran, 6. januar 2015 14:54)

    # Link komentara

  76. Mislim da da, sto da ne!
    Nek ide zivot :D
    (Markoni, 6. januar 2015 14:50)

    # Link komentara

  77. Trenutna zelja za seksom ne znaci obavezno i promiskuitet. Ja nemam nista protiv da se vec prve nedelje "isprobamo", jer bi to uradili svakako pre ili kasnije.
     (Bee-Zon, 6. januar 2015 14:26)

    # Link komentara

  78. Ja stvarno ne razumem ove momke koji su izricito protiv devojaka koje su za seks na prvom sastanku?! Muskaraci ce iskoristiti priliku za seks i imati seks sa devojkama koje im se ne dopadaju fizicki. Ali to ne znaci da nece naleteti na devojku koja nam se svidja i odvesti je u krevet prvo vece a zatim i drugo i trece i mozda narednih godina... U svakom slucaju ima nesto kada ti ne da prvo vece.
    (ZA, 6. januar 2015 14:25)

    # Link komentara

  79. ovaj Nikola je lupio... tebi su zadovoljstvo preskupe vecere? vau...
    naravno da je zanimljivo upoznati nekoga ali ovaj ga pretera
     (rafa!!!, 6. januar 2015 14:08)

    # Link komentara

  80. Moj muz i ja smo poceli kako shema, nismo ni na prvi sastanak otisli.
     (skorpija, 6. januar 2015 14:03)

    # Link komentara

  81. Jednokratna upotreba. Cim je sa tobom legla, leci ce i sa svakim drugim.
     (Nemanja, 6. januar 2015 14:01)

    # Link komentara

  82. kako god... najvažnije sve posle toga
     (vazal, 6. januar 2015 13:55)

    # Link komentara

  83. Svi bi na keca da dodju do cilja, a ako dodju, prebacice ti da si laka kad-tad.
     (pun brod ludaka..., 6. januar 2015 13:52)

    # Link komentara

  84. Ako nema seksa na prvom sastanku, neće biti drugog sastanka. Imam ženu kod kuće. Nemam volje da se motam sa prenemagaljkama. Daš - ne daš. Zdravo, ili hajdemo ponovo.
    (Zavram od Stalaca, 6. januar 2015 13:43)

    # Link komentara