Tri velike greške koje sam napravila kao (bivša) žena

izvor: 24sata.rs
|

U početku mi je bilo lako da pokažem prstom na muža koji je uništio naš desetogodišnji brak. On je bio taj koji je varao i napustio zajednicu preko noći. I mnogo pre toga me je isključio odlukom da se zakopa u posao kako bi izbegao stvari koje su se dešavale kod kuće. Mislila sam da je sva krivica bila njegova, međutim, pogrešila sam, piše Sloun Bredšo za magazin Slate.

Prikaži celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Ma sta kazes hahaha
    (Dragutin, 15. januar 2015 19:57)

    # Link komentara

  2. modesty vs Znalac, ko će zadati više nižih udarca. za Znalca +, za modesty -

    Opklade primamo do daljnjegg
    (kralj Uroš III, 5. januar 2015 09:43)

    # Link komentara

  3. Neverovatno koliko je neznanja o braku i veštinama komunikacije.

    Ljudi ulaze u brak potpuno nespremni, tv im je rekla da je samo ljubav (a mnogi tumače zaljubljenost) neophodna :)

    Najteža vrsta odnosa je brak, teža od roditeljstva, jer sjedinjava više odnosa i treba da ispuni najveći broj potreba.

    Stiče se utisak da samo idealni odnosi uspevaju da zadrže ljude, ali nije tako.

    Sve može da ne valja, ali da ostaje jedna nit koja ljude povezuje, i ta jedna nit ih drži. Nema pravila, niko ne zna koja je ta nit.
    Nekad se otkrije kasno!
     (Jedna žena, 5. januar 2015 07:04)

    # Link komentara

  4. Не знам како неко може да понижава овако партнера...
     (маннијак, 5. januar 2015 02:36)

    # Link komentara

  5. @Dott @nnn
    Tipicno, Dott misli da je neka velika pamet i zadaje niske udarce da bi provocirao i spustio ucesnike u komunikaciji na njegov mentalni nivo, jer se jedino tu oseca nadmocan.
    nnn, ne obracaj se takvim osobama, jer su samo zeljne prepirki i naduvavanja svog ega. Ne mozes ih pobediti kad se spustis na njihov nivo, ipak su oni tamo non-stop, a ti ipak malo iznad.
     (West, 4. januar 2015 19:13)

    # Link komentara

  6. @Dott
    Razočarao si me tezom o muškarcima naučnicima. Vekovima su žene bile potlačene, sprečavane da se školuju, terane na udaju i uvek im je bilo zamerano ako se ne bave decom i porodicom na prvom mestu. Sa druge strane, znamo gde se muškarci usmeravaju i način na koji su višak vremena mogli da usmere, pa opet često na pogrešne stvari (npr. ratovanje, politika, poroci). Baš čudno, što ima više muškaraca medju naučnicima.
    Sada nije tako, srećom i razumom, a žene se trude da se izjednače sa muškarcima u odnosu na prava, a sad i na obaveze. Ne sporim sklonosti ka jednim ili drugim naukama, koje su opet socijalno, a ne prirodno uslovljene. Slažem se da su muškarci i žene komplementarni, ali komplementarnost nije u tome da jedan leži i misli, a drugi misli i radi.
     (Maki, 4. januar 2015 18:39)

    # Link komentara

  7. Svima zelim srecne praznike i mnogo zenske dece.
     (nnn, 4. januar 2015 17:19)

    # Link komentara

  8. @Dott
    Uf uf uf...ajde ajde, izadji na krempitu, kupi devojci karanfil.
     (nnn, 4. januar 2015 17:15)

    # Link komentara

  9. @nnn

    Zaista mi je zao, ja ti se izvinjavam!
    Krivo mi je kad devojku dovedem do granice neuracunjivosti kad vise i ne bira reci.
    Reci koje si mi uputila jesu izraz nemoci i porazene osobe koja nije u stanju vise parirati sagovorniku i zato izvini, nisam mislio da si toliko slaba.
    Ti slobodno nastavi da me pljujes, vec si se sama degradirala, tako da time vise nista ne gubis, sve si vec izgubila.
    Pozdrav za malo trovacicu!
    (Dott, 4. januar 2015 16:18)

    # Link komentara

  10. @Maki

    Nisu svi fakultetski obrazovani, u ovoj zemlji ima dosta i fizickih radnika kao i zemljoradnika, ne mogu bas sve raditi masine, na kraju oni koji imaju malo zemlje i nemaju sve potrebne masine. Na kraju i umni rad trosi dosta energije, tu cinjenicu moras priznati, naucnika muskaraca je neuporedivo vise nego zena.
    Naravno ne kazem da su svi muskarci zlatni, ali i ti bezobrazni i nekomplementarni imaju svoju pricu zasto su takvi i sigurno da nalaze krivicu na drugoj strani i samim tim neko opravdanje za sebe i svoje postupke. Naravno da je krivica kao i zasluga uvek obostrana, to je uvek najispravnije reci, bezgresnih nema, ali najveca greska je ne hteti gledati stvari iz vise uglova. Na taj nacin stvari prezentovati, prezenter uvek ispada u pravu.
    (Dott, 4. januar 2015 16:05)

    # Link komentara

  11. @Dott
    jao, Dott, ne izvrdavaj. Citirala sam te, uopste se nisi ogradio od svojih reci u smislu da je to iskljucivo znalceva misao a ne tvoja. Ako napisem da si bezobrazan i maliciozan to ne znaci da ja nisam dobra osoba. Niti sam koristila uvredljive izraze, nisti sam te psovala i vredjala. Tvoje reci upucene zenskom rodu u tvom predhodnom komentaru jesu bezobrazne i maliciozne i iznad svega infantilne. Nisam ja dete pa da me sad tu obrnutom psihologijom ubedis kako sam ja dokazala svoju "nedobrotu" prostom zamerkom tebi i tvojim nepromisljenim recima. Dobra osoba ne znaci automatski i glupa ;)
     (blackdog, 4. januar 2015 15:40)

    # Link komentara

  12. Jaaaao pasivne li agresije i patetike.
    Pozdrav Dott, srecni ti praznici.
    Nadji devojku...ili decka.
     (nnn, 4. januar 2015 15:30)

    # Link komentara

  13. @blackdog
    Iskreno, reci koje si mi uputila za tu izjavu ne stavljau te bas u red dobrih ljudi, to si mogla i protumaciti na nacin da to govorim gledano iz njegovog ugla, sto se citanjem celog teksta i moze zakljuciti.
    Ti ovime samo opravdavas njegovo glediste na vas i dajes dokaze da je u pravu, ja licno ne kazem da je tako, ali povrsno gledano tako zaista deluje.
    Dobro je sto si reagovala, medjutim los je nacin na koji si to ucinila, na kraju i da ja jesam los i maliciozan, ukoliko ti jesi dobra osoba takva treba i da ostanes i ne spustas se koverzacijski na moj tako nizak nivo, razumes?
    Na kraju priznacu ti, jesam bio malo nepazljiv, kucao sam brzo racunajuci da ce se razumeti na pravi nacin receno, ali na zalost ti si to razumela na nacin koji si htela i to je ono sto je ruzno, sto otkriva tvoje pobude. Ali kao sto sam i tamo rekao, meni je jasno zasto morate biti takve i da ja to vase ponasanje zbog toga ne karaktrerisam toliko negativno.
    Pozdrav za tebe i srecni praznici!
    (Dott, 4. januar 2015 15:20)

    # Link komentara

  14. @Dott
    Inace, ti si jos gori od njega. On je otvoreno mizogin i znas sta da ocekujes od njega, a ti onako pokvareno i uvijeno, gotovo ljigavo-fuuuuuuuj.
     (nnn, 4. januar 2015 14:53)

    # Link komentara

  15. @Dott
    Znaci ne verujem kako si mizogin i bezobrazan. Cuj ovo-Znalac saznao da nismo dobri ljudi, pa se pobunio, al ajd sad, mlad je i prihvatice.
    More mars bre! Zalim zene koje su zavrsile sa vama!
     (nnn, 4. januar 2015 14:51)

    # Link komentara

  16. @Dott "prija vam ta visesatna umerena aktivnost, dok muskarci vole jaku angazovanu aktivnost koja samim tim mora krace trajati i moraju se i vise izmedju svega odmarati"????
    Ne mogu da verujem, šta napisa!
    Tvoja teorija bi imala smisla da naši muškarci svakodnevno cepaju drva i/ili love u šumi, ovako vi muškarci nalazite razne izgovore... Ne živimo u afričkom ili indijskom selu, a muškarci u najbližem okruženju, npr. zapadnoj Evropi su odavno shvatili da su se uloge promenile, i bave se ravnopravno svim poslovima. Kod nas žene zarađuju i rade u kući, a to se redovno zanemaruje.
    Moj muž se bavi decom, malo radi u kući, nedovoljno za moje pojmove, ali za njegove i previše. Njegov rezon je da radi više nego njegovi drugari, ali je svestan da je to mnogo manje od mene i da je meni ipak teže. Sve je u glavi, dok se ne promene takva shvatanja u Srbjji, vodiće se borba polova koja ne vodi ni čemu. Po meni je ključna saradnja, naći sistem koji oboma odgovara i u kome su oboje srećni što su u zajednici. Bez obostranog pomaganja nema uspeha, ali mora jedan da inicira i da bude primer drugoj osobi, ali tako da na kraju niko nikoga ne koristi.
     (Maki, 4. januar 2015 14:41)

    # Link komentara

  17. @Dott
    " samo je iskren i iz njega govori revolt koji je nastao time sto je spoznao da niste dobri ljudi."

    Stvarno Dott, zene nisu dobri ljudi? Nijedna zena na celom svetu nije dobar covek? Sto automatski implicira da dobri ljudi mogu biti iskljucivo muskarci, jer "ljude" cine samo muske i zenske jedinke. Ulazila sam nekoliko puta sa tobom u polemiku, ali ovo je vrhunac. Idiotska izjava, infantilna, krajnje bezobrazna i maliciozna. Ali, oprostices mi na ovakvom izrazavanju, ja sam zena pa sam nesposobna da budem dobar covek ;)
     (blackdog, 4. januar 2015 13:44)

    # Link komentara

  18. Niko ga ne bi osudjivao da je bar pokusao da razgovara sa zenom, ili da se razveo.
    Na to svako ima pravo. Ali ponizavati nekog i raditi mu iza ledja je nizak udarac.
    (dezinformator, 4. januar 2015 12:39)

    # Link komentara

  19. @nnn
    Zaboravih da ti odgovorim sto se tice @znalca...
    Procitao sam neki njegov komentar i profilisao sam takvog muskarca, on je cini mi se prerano saznao sto sta o zenama i vasem karakteru i na to reaguje prilicno burno. U takvoj je fazi, ali polako vremenom prihvatice vas takve kakve ste, nema kud na kraju. Onda ce mu se otvoriti nova dimenzija muskozenskih odnosa kada ce biti onaj pravi, koji ce svoje znanje koristiti na pravi naci, na nacin na koji ce u svakoj vezi dominirati, ali tako da i ona uziva u osecaju da je pored muskarca vrednog postovanja. Za to treba malo godina i bezobrazluka. On mislim da nema ni jedno ni drugo, veruj on nije bezobrazan, samo je iskren i iz njega govori revolt koji je nastao time sto je spoznao da niste dobri ljudi. Ali kao sto rekoh skapirace vas i shvatiti da vi ne mozete drugacije, ali mi mozemo i to tako sto pocnemo koristiti obe glave sa vama, znaci i onu gore.
    (Dott, 4. januar 2015 12:17)

    # Link komentara

  20. @nnn
    Eto odgovorio ti je covek i sta sad?
    Ispalo je da nisi u pravu, covek je kao sto rekoh kao oktopod, radi sve zivo po kuci pomaze zeni, doprinosi maksimalno...
    Shvatas li da to ne valja za vas, sta vama ostaje? On je gotovo savrsen muskarac, svaka sanja takvog, ali kad ga nadje ne moze da odgovori svemu tome i sta se onda desava, krece u nerealne zahteve koje ne moze da ispuni. Vama je to potrebno kako bi imale uvek prigovor i tako prikrile nelagodan osecaj da on mnogo vise doprinosi zajednici. Medjutim preblem je u tome sto vama ne ulazi u glavu da muskarci to ne gledaju, nismo isti kapiras? Vecina muskaraca to nikad nece vagati i dati primedbu da mi u braku pruzamo vise jer mi smo muskarci i tako treba da bude, dovoljna je vasa ljubav i postovanje i kad to dobijemo od vas, nebo nam je granica.
    Ali ne, vama je vaznije da ste vi gore pa kako god, manje je vazno koliko porodica prosperira, bitan je vas ego da on bude podhranjen.
    Vi ste predodredjene za kucne poslove, tako ste satkane, sve vase prirodne predispozicije su u tom smeru i prija vam ta visesatna umerena aktivnost, dok muskarci vole jaku angazovanu aktivnost koja samim tim mora krace trajati i moraju se i vise izmedju svega odmarati, ali sve ukupno gledano to je tu negde, kolicina potrosene energije za zajednicku stvar je priblizna.
    Znaci pocni malo sire gledati muskarce, sutra udaces se trebace ti, dozvoli mu da bude muskarac i bice sve u redu, a on svakako uzivace pored tebe ako budes samo ono sto jesi.
    (Dott, 4. januar 2015 11:58)

    # Link komentara

  21. Za neslaganje je potrebno dvoje. Tu je kraj price.
     (er, 4. januar 2015 11:28)

    # Link komentara

  22. @nnn
    Moja greska je sto sam mislio da zene ne robuju stereotipima pa nisam napisao CAPSOM da pomazem u kuci, da usisavam, iznosim djubre, perem sudove, prostirem ves, perem tepihe, krecim stan, menjam dotrajale gumice na slavinama, sijalice, servisiram automobil kada mu god nesto zafali, sredjujem okucnicu, brinem se o dvoristu, o kucnim ljubimcima, vodim decu na treninge, ne pijem, ne pusim, ne provodim visak vremena na poslu ili na sluzbenom putu, I NE RAZMISLJAM O KLINKAMA vec o zenama u rasponu starosti 10 godina gore-dole.
    Recimo da razmisljam i ponasam se kao prosecan NORMALAN muskarac, zar je to toliko tesko zamisliti ili moras da se bacis na stereotipe o maco muskarcu (ovo narocito vazi za Stivena i njegov nepotreban komentar) koji ne pomaze nista i osudjuje bavljanje sa decom ?
    Sta ako se zena PREVISE bavi decom i ostavlja neke poslove za kasnu noc ?
    (Dileme, 4. januar 2015 11:24)

    # Link komentara

  23. Pre nego sto okrivite drugog, duboko prodrite u sebe. Budite iskreni, odbacite ego i sujetu! Malo je onih koji mogu da priznaju sebi i drugima svoje greske i svoje pogresne postupke, tesku narav... Da, lakse je da je drugi kriv, naravno.
     (Ana, 4. januar 2015 10:57)

    # Link komentara

  24. Ja perem sudove,ponekad usisam,za dečije aktivnosti sam ja zadužen,ženi svaki dan stavljam do znanja koliko mi se svidja i opet ne valjan,niti ja ,niti posao..Hronično je ne zadovoljna,kaže ako mi se ne svidja da tražim drugu!? Da li treba da je poslusam ,ne. Ja se i dalje trudim....
     (Goran, 4. januar 2015 09:52)

    # Link komentara

  25. @Dott
    Ne miniram, ali mi je krajnje iritantno kad cujem-moja supruga po ceo dan crnci, na mene je zaboravila. Nije napisano da je nudio pomoc, a ona izigrava zrtvu, to je vec druga okolnost. Lako je otici za mladjom suknjom bez obaveza. Na kraju, sto se uopste i zenite???

    Sto se tice tapeta, sto ne kritikujes Znalca sto su mu sve zene na tapetu? To je valjda ok na Balkanu.
     (nnn, 4. januar 2015 09:37)

    # Link komentara

  26. ... tako malo trazis Milice.
     (Rinfuzni covek, 4. januar 2015 09:33)

    # Link komentara

  27. @ Dilema
    Jesi li razmisljao mozda o sexu sa drugim muskarcima. Bas si macho mozda bi im se dopao
     (Stiven, 4. januar 2015 09:17)

    # Link komentara

  28. Pazi ovo:
    Umesto da mu povećavam ego, ja sam gazila po njemu. Često sam ga nipodaštavala, govorila sam da je njegov posao ništavan, a njegovi prijatelji beskorisni.
    Vređala sam ga kada je stvari radio pogrešno, a u stvari ih nije radio na moj način.

    A sad ovo:
    Gledala sam da održim mir u kući tako što sam držala usta zatvorenim kada mi je nešto smetalo. Kao što možete da zamislite, male stvari koje su me izluđivale prerasle su u jednu ogromnu potisnutu kuglu besa koja bi vremenom počela da ruši sve pred sobom.

    U kojoj pameti se prezuvas?
    (asd, 4. januar 2015 08:59)

    # Link komentara

  29. Konačno realan tekst, jel moguće da je žena spoznala ove greške?
     (Boki Zemun, 4. januar 2015 08:44)

    # Link komentara

  30. @modesti: Apsolutno nije istina da mozes vezu da odrzis jedino ako seks valja. Moze samo da produzi agoniju ostanka u braku - vezi, ali ako nema podrske ili razumevanja obostrano, dodje do razlaza kad tad. 10 godina mi je trebalo da shvatim da pored tog famoznog seksa mene moj partner zapravo nije poznavao. I da, zaista, prvo sam se ponasala kao sluskinja da bi on bio zadovoljan, a kad sam ja postala nezadovoljna, okrenula sam se sebi, zavrsila fakultet, nasla dobar posao, sto mu opet nije odgovaralo jer sam postala dominantna. Sada sam srecno razvedena, i verujte mi, samo trazim nekoga sa kim cu moci da razgovaram onako kako razgovaram sama sa sobom - bez ustezanja, dileme da li sam nesto pogresno rekla, da li ce se to nekom dopasti ili nece. Dakle - ravnopravnog partnera na mentalnom nivou. Najgore je biti u braku, a biti sam u njemu, da se vecito pravis da si umorna i da spavas jer ne mozes da ga podneses.
     (milica, 4. januar 2015 07:01)

    # Link komentara

  31. Nema tu srece gde partner hrce, a partnerka se Bredso preziva. :-)
     (super ena, 4. januar 2015 05:21)

    # Link komentara

  32. E da. kako ono kažu: za tuču su potrebne dve budale.
     (busplusije, 4. januar 2015 02:57)

    # Link komentara

  33. Zakljucak: Muskarcu morate da kazete sta hocete i da mu trazite sta zelite, oni NE ZNAJU da predpostavljaju stvari (za razliku od zena)!!!
    (jojo, 03. januar 2015 16:40)

    Hm... pretpostavka je mejka svih zahebancija! Ovoj je terapeut pomogao da shvati tu bolnu istinu, nenasedaj na svoje sopstvene pretpostavke, ego ih kroji!
     (Swedenonline, 4. januar 2015 02:00)

    # Link komentara

  34. Muskarci ulaze u brak iskljucivo iz licne koristi bez ikakvog poimanja sta znaci rec zajednica. Mislim da bi trebalo uci u strajk dok se situacija ne popravi.
    (ponizavajuci uslovi, 03. januar 2015 14:16)

    - Volio bi da mi ti i jos 73. sto su ti dali + odg iz kakve to koristo, eto zanima me?!
     (Android Jelly Bean, 4. januar 2015 00:57)

    # Link komentara

  35. Nisam pitomica
    (druga jelena, 3. januar 2015 23:08)

    # Link komentara

  36. Verovati u to sto muskarci govore je velika greska.
    (nazalost, 3. januar 2015 22:46)

    # Link komentara

  37. Bravo za jojo.Upravo je tako,i ja isto tako mislim.Ali,opet više volim da sve sama uradim a ne da mi muž pomaže. Valjda ću nekad malo popustiti....
     (Dragana, 3. januar 2015 22:24)

    # Link komentara

  38. Mene moj suprug vara od prvih mjeseci braka. Oženio me na prevaru. Kamo sreće da sam ga odmah ostavila nego mi je život upropastio. Dugo godina sam sebe krivila dok nisam shvatila da je on loš čovjek i da me samo koristi. Ja sad samo čekam dan kada ću ga ostaviti. Inače bih ga ostavila odmah ali se plašim njegove reakcije.
     (greška, 3. januar 2015 21:20)

    # Link komentara

  39. tri? ja samo dve: preljuba i alkoholizam
     (x, 3. januar 2015 21:03)

    # Link komentara

  40. ovo je sve ziva istina! nazalost, odavno mi poznata... a cuj sad nastavak na clanak: i kad shvatite da je tako, onda radite na tome i na sebi da to promenite i ako ima Ljubavi, to se da resiti. Ali... ako je sex los, spasa nema...
     (iskrena, 3. januar 2015 20:57)

    # Link komentara

  41. @pametnica
    a sta bi rekla koji vara pre vjencanja i poslije vjencanja?
     (trt, 3. januar 2015 20:41)

    # Link komentara

  42. @nnn

    Takve zene ne zele pomoc, jer kako onda da glume zrtvu, to im je duboko usadjeno jos iz devojacke kuce u kojoj je to isto glumila i njena majka.

    @nnn citam tvoje komentare, ko sta radi samo miniras ljude i ja sam ti bio na tapetu izmedju ostalih, za promenu mogla bi probati sama nesto napisati ovde ako ista imas u glavi!
    (Dott, 3. januar 2015 20:40)

    # Link komentara

  43. @Jojo
    Da kazes muzu da dodje na vreme sa posla?
    On tamo uziva pa treba neko da ga tera ili ipak mozda ne moze da priusti da posao ostane nedovrsen?
    Greska je sto muza nisi zvala na posao da mu kazes svoje velike probleme koji ne mogu da sacekaju kraj radnog vremena?
    Ne bi da uzimas bejbisiterku vec da to radi muz zato sto?
    1.mislis da malo radi
    2.on da vidi kako je tebi tesko

    Da si radila sve ovo sto si htela tebi bi bilo dosta lakse dok bi tvom muzu bio pakao i ne bi izdrzao mesec dana.
     (Duke, 3. januar 2015 20:32)

    # Link komentara

  44. Bar je jedna priznala...
     (Cvele, 3. januar 2015 20:27)

    # Link komentara

  45. Meni se dogodilo ca sam se oženio iz ljubavi sa ženom koja je pod a. jedinica i pod b. nikada nije imala ozbiljniju vezu. Bilo je divno dok nisu krenule obaveze i potreba za kompromisima. Ona jednostavno ne shvata ništa što se ne uklapa u njeno viđenje stvari i njene potrebe. Ne zna da živi u zajednici. Velika šteta jer je u osnovi divna osoba.
     (samo kažem, 3. januar 2015 20:14)

    # Link komentara

  46. Ja sam izgleda muskarac u mom braku i nikako da objasnim svojoj "zeni" ovu problematiku. Nazalost "ona" ne cita ovu rubriku u novinama. Eto, ima i obrnutih primera. Od kada imamo dete ja ne postojim za mog muza. Izgledam lepo, kao i kad me je upoznao pre 5 godina. Imam vremena i volje. Kucne poslove delimo... On vice na mene i pridikuje cim me ugleda. Vidim da je nezadovoljan samim sobom, neostvarena licnost. Da, varala sam ga malo, ali mi se to nije svidelo pa sam brzo prestala. I dalje se nadam nekoj promeni. Tek mi je 33 a vec zivim kao odbacena roba. Svi na poslu mi se udvaraju, a kod kuce uzas. Pitam se samo "Dokle vise?"
     (Mimi, 3. januar 2015 19:58)

    # Link komentara

  47. Evo, neko moje skromno iskustvo. Moj nevencani suprug je ziveo u slicnom braku kao iz teksta. O tome mi je manje govorio on koliko mi je ispricala njegova majka. Cak i posle razvoda, bivsa zena je nastavila da se ponasa tako, omalovazavala ga je, krivila za sve i svasta pa i za to sto je ostavio. Bila je ubedjena da ce on sve trpeti zbog deteta, i jos uvek ga ucenjuje njime. A opet, prica rodbini i prijateljima kako je on kriv za razlaz. Mene ne moze da smisli jer tvrdi da sam joj ja prestala muza. Kad bi probala da shvati da je njemu bilo potrebno samo postovanje, pažnja i razumevanje, shvatila bi da je jedini krivac za sve ona. Znam da u njemu nije problem jer sam s njim ostvarila divnu zajednicu koja traje bez ozbiljnih trzavica.
     (Mia, 3. januar 2015 19:54)

    # Link komentara

  48. (Zabrinuta, 3. januar 2015 18:58)

    A ko je taj Tradicionalista ??
    Nov sam ovde pa ne znam.
    (Star, 3. januar 2015 19:50)

    # Link komentara

  49. Uobičajeno je mišljenje da se muškarci ne manjaju, da ostaju stalno isti. Nešto osane isto ali se menjaju. I to se promene kako ih žena preobilikuje. Najčešče to urade tako da dobiju nepoznatog muškarca u braku. Manjina dobije muškaraca kakvog želi, ali to još uvek nije dovoljno za uspešan brak. Od te manjine samo deo uspe da formira, podrži, samostalne muškarce koji su glava kuće i koji vole svoje žene.
    (DDT, 3. januar 2015 19:42)

    # Link komentara

  50. Cudno vec neko vreme nema komentara od Tradicionaliste. Da li neko zna sta se desava?
    (Zabrinuta, 03. januar 2015 18:58) tradicionalistu je sada zamenila modesty, samo u obrnutim ulogama :)
    (robokap, 3. januar 2015 19:33)

    # Link komentara

  51. ni ona ni on nisu sunca. a nije im bilo ni stalo. ja sam jednom pomislila da me muž vara,preplakala dve noći, ustala, nasminkala se i skockala i osmislila strategiju kako da ga podsetim zašto me je oženio. dovela sam ga do ludila, bio je opčinjen ponovo kao nekad, a onda sam u nekom neobaveznom maženju i razgovoru posle sexa shvatila da me uopšte ne vara i o čemu se zapravo radi. onda me je bilo skroz sramota sopstvene sebičnosti, jer nisam uspela zaslepljena sopstvenom ljubomorom da uvidim problem svog najboljeg prijatelja nego sam izrezirala priču u svojoj glavi. tad i nikad više. sve sam mu tad i rekla, i nije mi se smejao, cak mi je rekao pa nije ni cudo kad ti ja kreten ne govorim koje probleme imam.
    ljudi, nikad nemojte da zaboravite zašto ste baš tu osobu izabrali da ostarite zajedno. nemoguće da ste bili baš toliko glupi da ste skroz zabrljali.
     (Jelena, 3. januar 2015 19:27)

    # Link komentara

  52. @ja
    Jadan ti muz. Jel joj pomagao? Lako je sve svaliti na zenu, pa kukati kako ga vise ne primecuje, a ona ne zna gde ce pre.
     (nnn, 3. januar 2015 19:24)

    # Link komentara

  53. Spoznaja da je muž, odnosno žena, važnija od dece je nešto što ne postoji u zapadnoj civilizaciji. Oni su se našli, potom su došla deca, potom deca odlaze svojim putem. Odgajanje dece je da oni vide da su muž i žena jedno, a oni deca, nove individue koje treba da u predstojeć životu nađu bračnog partnera i ponove iskustvo roditelja.
    Nipodoštavanje muža od žene je donela emancipacija, lažući ih da su ravnorapvne sa muškarcem. Da li ste primetili kako danas ima malo "pravih" muškaraca, sa svojim Ja? Zato ima puno žena. Muškarac nije napravljen da se nadmeće sa ženom, nego sa drugim muškarcimma. Time je podvaljeno ženama, oduzimajući im muškarce. Žena ne treba da prigovara mužu, a muž treba da je poštuje i voli. Treba da razvija njegovo samopouzdanje i da prihvata njegove odluke i kada su pogrešne. Ako nije tako takva porodica je osuđena na nazadovanje jer imamo nesigurnog muškarca nesposobnoh za izazove u spoljnom svetu.
    Možda se neko seća serije Šogun, o Englezu koji je postao šogun. U jednoj epizodi njegova žena odseca glavu baštovani jer je baštovan uradio nešto što je Šogun zabranio (skinuo ustreljenog fazana da ne visi u dvorištu). Kada se Šogun vratio, bio je ljut, ne zbog skinutog fazana, nego zbog mrtvog baštovana. Žena mu donosi mač i pada na kolena da joj odseče glavu jer je shvatila da se ogrešila o muža. To mu ne pada na pamet. To ekstrem, koga nema više ni u Japanu, a obrnute ekstreme gledamo svakodnevno u zapadnoj civilizaciji.
    (dragan, 3. januar 2015 19:22)

    # Link komentara

  54. ее па касно жене схвате своје грешке, и мој муж је се развео и то у 53 - ој години највише због тога што су њој од рођења деце они били нај важнији а њега није примећивала више ,ето .
     (ја, 3. januar 2015 19:06)

    # Link komentara

  55. Pa ako joj nije odgovarao u krevetu, sto se udavala? Jer u mom iskustvu, ako je seks dobar, ma koliko da se veza raspada, nikad nece postati arena nipodastavanja i ogovaranja, dok zena koja hronicno ima los seks, postaje dzangrizava, frustrirana itd. Zao mi je njenog muza, jer iako ne podrzavam prevaru, razumem da je u nekim situacijama to jedini izlaz iz lose veze.
    (modesty, 3. januar 2015 19:02)

    # Link komentara

  56. Cudno vec neko vreme nema komentara od Tradicionaliste. Da li neko zna sta se desava?
    (Zabrinuta, 3. januar 2015 18:58)

    # Link komentara

  57. Lebe mekani dobro je taj jadnicak i izdrzao deceniju sa ovom neostvarenom po pitanju svega i svacega...
     (yappy.ns, 3. januar 2015 18:13)

    # Link komentara

  58. I ja se svadjam kao ona:-(Znam da je pogresno,al kad sam budala
     (zamlata, 3. januar 2015 18:13)

    # Link komentara

  59. @jojo tvoj komentar je meni otvorio oci jer to je upravo Ono Kroz sta ja prolazim. Najvredniji deo komentara je to sto nudis I resenje - bravo! Nadam se da za tvoj brak nije prekasno stigla ova lekcija.
    (Jelena, 3. januar 2015 17:49)

    # Link komentara

  60. @D

    Veruj nisi jedini koji bi voleo takvu zenu pored sebe, velika vecina muskaraca tome tezi.
    Brakovi u kojima niko nije dominantan, borba zene za prevlast je u toku i u stanju su godinama raditi studiozno na tome, to im je zivotna preokupacija, dok vecina muskaraca nisu ni svesni sta im se polako desava dok se bore stvoriti nekakav imetak za porodicu.
    I zene nikako da shvate da tom borbom idu i protiv sebe tj porodice u kojoj su voljene i kojoj same pruzaju mnogo.
    Ta dvostruka igra koju vode gotovo sve zene je najveci krivac za veliki broj razvoda upravo onda kad muskarac nesto stvori i polako i mentalno ulazi u desavanja u krugu porodice, koje mu se naravno nikako ne dopadaju kako stvari stoje. Tad polako shvata u sta se pretvorio, u oktopoda koji samo juri da pruzi i opet nailazi na nezahvalnost i nerazumevanje zene koja neprekidno ima nerealne zahteve, glumeci da je ona ta koja je ugrozena i nesretnog zivota koji je na kraju i sama kreirala
    Trgnite se, borite se za ravnopravnost ukoliko ne postoji, ali tu stanite ne idite dalje jer time idete i protiv sebe, to vam je moj savet.
    (Dott, 3. januar 2015 17:48)

    # Link komentara

  61. @Dileme
    Jel si ikad pomislio da pomognes supruzi, pa da zajedno odete u krevet. Lako je sve svaliti na nju pa razmisljati o aferi sa odmornom klinkom bez ikakvih obaveza. Gospodine Dilemo, preuzmite deo svojih kucnih obaveza, pa cete da vidite sta sve moze odmorna supruga.
     (nnn, 3. januar 2015 17:45)

    # Link komentara

  62. Nije ga volela i to je to!
     (Vratite Utisak Nedelje, 3. januar 2015 17:04)

    # Link komentara

  63. Uvek se nadje opravdanje za onoga koji vara.
    (brak ili mrak?, 3. januar 2015 16:53)

    # Link komentara

  64. @dott je lepo rekao. Zene se postavljaju ili kao gazda ili kao sluga. Voleo bih da upoznam neku koja iskreno zeli da mi bude partner. Ni vise a ni manje.
     (D, 3. januar 2015 16:53)

    # Link komentara

  65. Meni takodje smeta preveliko obracanje paznje deci, ali i koliko je puta moja supruga otisla posle mene u krevet zbog rucka, sredjivanja stana ili serije.
    Znam da je novac najjaci afrodizijak kod zene (kada god donesem neki visak, seks je obavezan), ali to je sada postala nemoguca misija. Sve cesce zaticem sebe kako razmisljam o seksu sa drugim zenama, ne kazem da je prevara na pomolu, ali...
    (Dileme, 3. januar 2015 16:43)

    # Link komentara

  66. Kako opisujete muskarca, koji vara odmah nakon svog vencanja? Zivo me zanima,zasto je taj usao u brak? Cista kalkulacija.
     (pametnica, 3. januar 2015 16:43)

    # Link komentara

  67. Interesantno kako Znalac pise zena velikim slovom.
     (nnn, 3. januar 2015 16:42)

    # Link komentara

  68. sad kada si shvatila da je sve bilo tvoja greaka, operi mi noge i skuvaj kafu. :)
     (Miki, 3. januar 2015 16:41)

    # Link komentara

  69. Jedina velika istina je da je za dobar brak najvaznija dobra komunikacija! Ovde ne mislim na svakodnevnu komunikaciju, gde ste bili, sta ste radili, koliko je puta beba pidrignula itd. Mislim na komunikaciju kako si, kako si se osecala kada je..., sta bi hteli, voleli... Evo nekoliko konkretnih mojih greski: umesto kada mi se nesto desi na poslu ne nazovem muza da mu to ispricam, ja ga uopste nisam zvala na posao, sve sam ostavljala "za kasnije"; umesto da mu ostavim decu da on bude sa njima da ja odem kod frizera, na fitnes i sl, ja sam to radila kada je on na poslu, a ja placala bejbisiterku; umesto da muzu kazem dodji na vreme sa posla, pomozi mi oko obaveza sa decom, ruckom, prasinom, neopranim vesom, pa cu ja biti manje umorna i samim tim vise raspolozena za vrelu postelju, ja sam govorila "ne gnjavime me, umorna sam" (jer sam naucena da je sve to moja obaveza). Zakljucak: Muskarcu morate da kazete sta hocete i da mu trazite sta zelite, oni NE ZNAJU da predpostavljaju stvari (za razliku od zena)!!!
     (jojo, 3. januar 2015 16:40)

    # Link komentara

  70. Ko bi rekao - poneka Zena ipak ima hrabrosti i integriteta da prizna da NIJE ZA SVE MUSKARAC KRIV...

    Doduse, NAKNADNO... POSLE MNOGO VREMENA... prekasno...

    No, i ikad je bolje nego ikad!

    P.S.: ipak, sumnja postoji da je ovo - kao sto se cesto ispostavlja - samo gluma kajanja a bi se ponovo vratila muzu koji kupi tu zvaku... OPREZ je osnovna stvar u odnosima sa Zenama i nikada ga ne moze biti previse!
    (Znalac, 3. januar 2015 16:33)

    # Link komentara

  71. Ona njega prosto nije volela. Udala se za njega, ali ga nije volela. Da ga je volela vodila bi vise racuna o njegovim potrebama, a ovako logicno sto se zavrsilo.
     (milena, 3. januar 2015 16:31)

    # Link komentara

  72. Licno mislim da prevara u braku nema veze sa zenom koliko sa potrebom da se dodje do neke promene... bar ja ne izjednacavam seks sa emocijama i ajde sad lazni moralisti obasipite me lazima i napadima...
     (milan, 3. januar 2015 15:45)

    # Link komentara

  73. Koji li mozak lupa minuse na konstataciju da muskarca ne treba kastrirati :-D???
     (nnn, 3. januar 2015 15:42)

    # Link komentara

  74. I,jel joj sad bolje?
     (Kancelarija za brze odgovore.., 3. januar 2015 15:27)

    # Link komentara

  75. poucno. Niko nas nije naucio da se brak kao i svaki drugi odnos gradi i da je ponekada potrebno dosta muke za dobar rezultat, a taj dobar rezultat zaista donosi veliki emocionalni i zivotni benefit. Preporucujem knjigu FEEL GOOD MERAGE od Marka Petkovica....
     (sasa m, 3. januar 2015 15:20)

    # Link komentara

  76. Ako muskarci ulaze u brak iz interesa sta znaci molim vas prevedite mi ona izreka "dobro se udala"?
    (Cuj ovo..., 3. januar 2015 15:02)

    # Link komentara

  77. Bezite od ovakvih nesretnica koliko vas noge nose!

    Ova da je vladar univerzuma ne bi bila zadovoljna ...
    (Marko, 3. januar 2015 14:58)

    # Link komentara

  78. Pa to je uobicajno,nista preko mere,sasvim je uobicajna pojava da zena prigovara muzu kako je nesposoban i slicno,a da im je lakse da o tome porazgovaraju sa drugaricma....vec ispricana prica,ja je ne bih preuvelicavao.Vecina mojih prijatelja koji su ozenjeni ne zele o suprugama rec da progovore,beze od necega!A postavljam pitanje u suprotnom smeru,koliko je zena sposobno da sama sebi stvori krov nad glavom,i da pliva u ovom svetu prevare i sebicnosti?Muzevi su im nesposobni kako kazu,mozda i jesu,ali 80 procenata je svojoj porodici obezbedilo krov nad glavom,i osnovno,nema za dobar auto,letovanje i ko zna sta jos,ma sonje smo svi,PREDBRACNI UGOVOR,i nema nesporazuma,sto je moje to je moje i obrnuto!
    (marko, 3. januar 2015 14:55)

    # Link komentara

  79. Istina, u zene kao da je neki vrag usao, tesko uce i na greskama i uvek idu u krajnost. Tako ona koja je shvatila da je sa prvim muzem pogresila, sa drugim ode u suprotnu krajnost pa mu previse pruza i ljubavi i pazne. Svaka krajnost je pogresna, to kao da odbijaju da shvate. Zene su ili gazde ili sluge kod njih nema sredine.
    Svakoj zeni iskrenost je kao osobina muskarca na prvom mestu, ali same to ne mogu biti i tu je sustinski problem, zena koja to uspe biti, resila je svoj problem egzistencije u braku ili vezi, verujte to je jedina istina!
    Cak i ovde u komentarima retko nalazim iskrene tekstove zena, gde bi mogle biti i gde je stvarno prilika bar malo skinuti teret.
    (Dott, 3. januar 2015 14:34)

    # Link komentara

  80. Ne kastrirati muskarca!
     (nnn, 3. januar 2015 14:21)

    # Link komentara

  81. Muskarci ulaze u brak iskljucivo iz licne koristi bez ikakvog poimanja sta znaci rec zajednica. Mislim da bi trebalo uci u strajk dok se situacija ne popravi.
    (ponizavajuci uslovi, 3. januar 2015 14:16)

    # Link komentara