Ovo vam bračni partner neće priznati, ma koliko da ste bliski

izvor: magazin.hr
|

Priznali mi to ili ne, statistike govore svoje. A činjenica je da brak izlazi iz mode, da mnogi razmišljaju o razvodu čak i pre nego što se venčaju, kao i da većina partnera vara.

Prikaži celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. @ pera
    Novi zakon koji je usvojen pre nekih 5-6 godina predvidja da ukoliko se par razvede a ima dete , staratelj deteta( koji se odredjuje na sudu, znaci otac ili majka) ukoliko nema gde da zivi ili mu je plata veoma niska da bi obezbedio krov nad glavom, ima prava da na ime deteta potrazi od bivseg partnera ili novac za stanarinu ili ima prava na stan od drugog detetovog roditelja( ukoliko ga ima).To se radi u interesu deteta jer je najvaznije dete.Ukoliko je otac staratelj on ima prava na stanovanje sa detetomu zeninom stanu a ukoliko je majka staratelj onda ona ima pravo na stanovanje sa detetom u muzevljevom stanu.I to do detetovog punoletstva.
    Kao rezultat ovog zakona zadnjih 6 godina se naglo povecao broj zahteva za strateljstvo od strane oceva.Jasno je da tu nema ljubavi za dete vec se samo gleda vlastita korist.Vecina tih oceva ukoliko ne bi morala da placa alimentaciju ili da bivsoj sa detetom ustupi stan, bi bez problema prepustila dete zeni.Ovako, samo iz interesa se bore za dete.To znaju mnogi socijalni radnici te se cesce deca dodeljju majci.
    I da , kod nas taj zakon ko zna kad ce da zazivi jer muskarci prete bivsim zenama nasiljem ili ubistvom.
     (Goca, 30. decembar 2014 14:40)

    # Link komentara

  2. Ne verujem ove prozivke na brak, pa kao neko puskom da te tera da se zenis? Te brak neprirodan, te ekonomska zajednica, te ovo, te ono. Brak je samo rec i parce papira, u danasnje vreme lako ga je raskinuti, sta je problem? Pa evo. Vama smeta veza, nemojte lagati, smeta kompromis, smeta to sto da bi ziveo u zajednici (bilo kojoj, napr drzavi, gradu, porodici) moras da se odreknes necega da bi drugo dobio. A ja vece egoiste od Srba nigde, ali nigde nisam video, a proputovao sam pola planete. Mogu to potkrepiti sa mali milion dokaza, od toga kako vozimo, bacamo djubre, preskacemo ljude u redu, ne pomazemo unesrecenima, itd, itd, mogu do sutra.
    (ko vas tera, 30. decembar 2014 10:52)

    # Link komentara

  3. @ u svim vremenima je isto.

    Da, broj vanbračne dece izmedju dva svetska rata je verovatno veći od broja vanbračne dece rodjene od drugog svetskog rata pa do 80ih, ali na ove "moderne" brojke se onda mora dodati i broj abortusa. Mislim da su cifre poražavajuće. Nažalost, abortus je posle drugog svetskog rata postao daleko bezbedniji i pristupačniji. Nisu sva vremena ista ponekad ljudi pomisle da je sve dozvoljeno.
     (Aky, 30. decembar 2014 01:23)

    # Link komentara

  4. @ Petar
    Slazem se u potpunosti.
    Ali za takvu ljubav potrebni su preduslovi ekonomski a to je da svaki od partnera ima svoj stan i ima svoj posao i novac. Bez veze zvuci ''ekonomski preduslovi za ljubav'' , ali je tako. I ovaj kriterijum ispunjava manji deo populacije. Onaj drugi, vecinski deo ,brak dozivljava izmedju ostalog i kao ekonomsku zajednicu sto ona za njih i jeste , da nije, ne bi bila regulisana zakonom. Za njih je brak posao. A svaki brak u kome se materijalno zavisi od partnera nije dobar ni dok ljubav traje. Ako bi zivotni standard partnera opao po razvodu braka , brak nije dobar ni dok se ne razvede. Sada je aktuelan trend forsiranja radjanja dece i stupanja u brak, a da se zanemaruje prvo obezbedjenje egzistencije. Sve zavisi od sistema vrednosti pojedinca koji je formirao jos u primarnoj porodici. Nisam materijalista ali bez ekonomske samostalnosti nema ni slobodne ljubavi u smislu izbora da li cete i koliko biti sa nekim ,ni veze, ni sposobnosti za radjanje i odgajanje dece. Samo ekonomski samostalne osobe mogu dati pravoj ljubavi prioritet u svom zivotu .
    (ekonomska samostalnost, 29. decembar 2014 19:25)

    # Link komentara

  5. @Goca moram da se selim iz svog stana ako ona odluci da me se ratosilja i nema gde da zivi?!?! Pa da li su ti zakonodavci normalni?! Ne zenim se, nema sanse. Evo sad sam odlucio.
    (pera, 29. decembar 2014 18:12)

    # Link komentara

  6. Djavo uvek nadje put do coveka!
     (nnn, 29. decembar 2014 17:30)

    # Link komentara

  7. Koliko su devojke u Srbiji normalne govori činjenica da 40% ima dete a nisu udate. Da prevedem : želele na
    bebu da srede brak, kad im nije uspeo plan kukakaju kako su ''samohrane''? Imaju 100% kontrolu rađanja mi se ništa ne pitamo, posle nema kukanja drage devojke, nema ništa na prevaru. Znaš kad devojka kaže 'Ja hoću bebu', ni mi, samo one su bitne, da se njihova biološka uloga ''sredi'', muškarac je njima resurs, provajder, sporedna figura.
     (mare, 29. decembar 2014 17:12)

    # Link komentara

  8. Sve je ovo nastalo kao rezultat medijskog nasilja koji se svakodnevno vrsi nad ljudima (reality programi, serije, bezumne emisije), postavljanjem laznih normi i standarda ponasanja. Osim svega toga, veliki udeo ima i trijumf individualnosti, odnosno fejs, instagram, twiter i ostale drustvene mreze na kojima svi ulepsavaju svoje zivote i predstavljaju se u laznom svetlu i cine raznorazne stvari kako bi imali vise lajkova. Rizikuju svoje zivote praveci selfi na ivici zgrade ili planine, devojke se za izlazak sredjuju kao poslednje k...e obucene u mini haljinice umisljajuci da su glavne zvezde veceri a predaju se prvom strancu koji zamahne kljucevima od besnih kola, ne misleci pritom da li je to bludno i razvratno i da li ce se sutra udati. Ista prica i sa momcima, standardna prica "nema posla, nema para" pa vise ceo dan po kladionici i glume neke satro frajere. Dodatni vetar u ledja im daju devojke koje su "uspele u zivotu" zahvaljujuci svojoj guzi, grudima ili cemu vec i koje se po ceo dan slikaju i sminkaju. Ovakvo stanje ne vodi nikuda i sluzi samo za urusavanje svega lepog, cestitog i postenog. Ljudi, uzmite se u pamet, sve krece od nas.
    (Lale Gator, 29. decembar 2014 16:18)

    # Link komentara

  9. @svojim putem
    Zene podnose u 90% slucajeva zahtev za razvod ne zato sto im nije stalo do porodice i braka vec uglavnom zato sto nakon dve, pet, deset godina braka shvate da nije u redu da samo one rade na ocuvanju braka ,da se samo one zrtvuju za zivot porodice,da samo one iako su zaposlene rade kucne poslove i oko dece. Nemojte sad one price, kao nadjite dobre momke itd...to je prosto pravilo u Srbiji, mozda svega 5-10 %muskaraca zeli da ucestvuje u svemu tome. Sve ide preko zeninih ledja i normlano je da zenama kad tad pukne film. Dalje, to sto muskarci manje podnose zahtev za razvod nije zato sto su vise porodicni vec samo zato sto vecini realno odgovara da budu u braku, da umesto njih neko besplatno kuva, cisti ,vodi brigu o deci,.Takodje, mnogima vise odgovara da budu u braku -sigurica a da sa strane s vremena na vreme imaju vanbracne afere.
    A sto se tice toga kako razvedene zene zive....ja se pitam dal vi uopste zivite u Srbiji? Kakve alimentacije-kada 65%razvedenih oceva ne placa alimentacinu, kakva podela imovine kada vecina parova zivi u kuci njegovih roditelja, te zena koliko god ulagala u tu kucu ne moze nista da dobije.U Srbiji kada se zena razvede ili ide u podstranare sa decom ili se vraca kod svojih ako su zivi.Tek od skoro novi zakon predvidja da ako deca pripadnu majci a nema gde da zivi da je bivsi muz duzan da se odseli jer je prioritet dete, ali to kod nas slabo uspeva jer muzevi prete nasiljem i ubistvom.Uopste ne misle na decu, samo na svoje dupe.
    (Goca, 29. decembar 2014 16:12)

    # Link komentara

  10. @ Aky
    Da li je pre bilo prevara ili ne ,da li su se brakovi razvodili vise ili manje i deca radjala ili ne, ne znam , jer se time nikada nisam bavila, ali znam da mi je pre izvesnog broja godina paznju privukao statisticki podatak da je broj vanbracne dece rodjene izmedju prvog i drugog svetskog rata veci od broja dece rodjene van braka nakon drugog svetskog rata do nekih 80.-ih. Prema tome, sva vremena su ista.
    (u svim vremenima je isto, 29. decembar 2014 16:04)

    # Link komentara

  11. Ma šta je u stvari ''brak''??
    Još jedna moralni zakon religije, glupa izmišljotina čovečanstva, bezpotrebno nametnuta odgovornost...
    Ako se dvoje ljudi voli i poštuje, gaje tu ljubav, znače jedno drugom, iskreni su i trude se da opstanu u vezi, zašto neki papir, potpis, i ceremonija moraju da se tu mešaju? Zbog čega?
    I deca treba da su plod ljubavi a ne statističko moranje.
    Znači, kruna ljubavi su deca, i to je dovoljno, ne treba vam za taj prelepi čin nikakav papir niti kruna na glavi dok neki druid zapeva i truje vam mozak nekim religijskim nebulozama!
    Zar nije dovoljno da volite nekoga, i da neko voli vas, i da za to ne mora ceo svet da zna, niti to morate da utvrđujete kroz neke rituale!
    (Petar, 29. decembar 2014 15:58)

    # Link komentara

  12. Kazete da se zene razvode zbog pola imovine, zbog izdrzavanja i sl..
    Ne budite smesni!!! Vecina zena samu sebe izdrzava, a sve cesce i muza.
    Ciju imovinu da uzmem kad oni nemaju nista svoje.
    Zdrav odnos i brak se ne mogu zameniti nekim parama.
     (point, 29. decembar 2014 15:38)

    # Link komentara

  13. @bg

    Pa onda jednog dana ostariš i niko ne kuca na tvoja vrata... Niko.
    I šetaš parkom i vidiš tudje unuke kako se raduju sa dedama i bakama, a ti šetaš i šetaš i putuješ i putuješ i samuješ. Ali uštedeo si 250k $, to je nešto. Sve ima svoje mladiću i sve je stvar izbora.
    (Nikica, 29. decembar 2014 15:32)

    # Link komentara

  14. @jovan @ucha
    evo podrška od srećno udate žene, 8 god braka. za sve pare se svadjamo, perje leti. pre bih umrla nego što bih ga prevarila, on je moj razlog zbog koga dišem (sem deteta) . Ja sam njemu savrsenstvo ženskog roda (smejuljim se samo kad ga krišom slušam kako me uzima za primer u diskusijama za pojam svemoguće lepote pameti i umeća, ahaha)
    al kad zapenimo brale promuknemo. ne smem ni da pomislim šta bi bilo da se sve to skuplja u nama, ni kako uopšte drugi parovi koji se ne svađaju funkcionišu.
     (Jelena, 29. decembar 2014 15:29)

    # Link komentara

  15. Većina vara svog partnera?!? Pa hajde da vidimo: plus vi koji varate, minus vi koji ne varate :-)
     (Gradjanin, 29. decembar 2014 15:24)

    # Link komentara

  16. bg, ti čoveče nisi normalan!
    Pa deca su najveće bogatstvo, neka koštaju i milion, sami da su živa i zdrava!
    A ti živi bez dece, tvoja stvar!
    Uštedićeš "mnogo" para...
     (Miloš J, 29. decembar 2014 15:21)

    # Link komentara

  17. bez brige...ovo vazi (eventualno) samo za Ameriku...i nigde vise....a i za njih me interesuje kako su dosli do ove statistike
     (analiticar, 29. decembar 2014 15:03)

    # Link komentara

  18. Nije brak problem već ljudi! A i mnogo se čitaju tupavi tekstovi prepisani iz američkih časopisa!!! Pre nije bilo prevare jer su ljudi živeli u manjim sredinama gde se sve znalo, a sad nikog nije briga .... samo još da malo pojasnim ovim ženomrscima što ordiniraju po "super žena" komentarima. Manje gledajte "naprednost" i "nazadnost" kilažu, šminku, štikle...a više dušu, narav, karakter.. (evo već čujem kako se svi smeju) ..pa ćete možda naći neku koja neće da vas prevesla, izradi, uradi, smota,udomi,.... jer momci shvatite štikle, odeća i šminka košta!!
     (Aky, 29. decembar 2014 15:01)

    # Link komentara

  19. Retardiran clanak,ali stvarno! Ljude bi trebalo da izdvaja intelegencija za razliku od vecine zivih bica.
     (Freedom, 29. decembar 2014 15:00)

    # Link komentara

  20. @bg,ti se u svakom slucaju nemoj zeniti,a niko te i ne tera,valjda
     (m, 29. decembar 2014 14:47)

    # Link komentara

  21. Ma sigurno Vucic kriv i za ovo..,
     (Whiplash, 29. decembar 2014 14:42)

    # Link komentara

  22. ne bi bilo lose da nekada napisete nesto u korist braka i porodice
     (goga, 29. decembar 2014 14:33)

    # Link komentara

  23. @Znalac:

    Vidi, svako od nas je slobodan da bira sta zeli. Ti si odabrao samocu. Na prvi pogled bi se reklo da si srecan. Svaka ti cast! Ja ti skidam kapu na tome, jer naci sopstvenu srecu nije tako lako. Ali ako je vec tako, zasto onda svaki dan dolazis ovde i uporno ponavljas iste mantre? Kao da se nekome ili necemu pravdas za sopstveni izbor zivotnog stila? Nema potrebe za tim. Ti si odabrao da zivis sam i umres sam, nema niceg loseg u tome. Naprotiv. Tvoj gazda zadovoljno trlja dlanove jer ces da mu dobro sluzis do penzije, drzava ce biti srecna jer nece morati da ti isplacuje decji dodatak, poreznici ce biti srecni jer ces placati vecu stopu poreza, bankari ce biit zadovoljni jer ces otplacivati kredite, penzioni fondovi ce isto tako biti srecni jer tvoju penziju nece imati ko da nasledi, drzava ce biti srecna jer ce tvoju imovinu rasprodati, a pare podeliti svojim sluzbenicima kao 13. platu, pa ce i oni biti zadovoljni jer ce njihova deca od te plate moci da idu na skijanje i plivanje ... Hajde, sada, uzivaj u svom happy single lifestyle ...
    (ko bajagi mudrac, 29. decembar 2014 14:21)

    # Link komentara

  24. Swing, trojka, ljubavnivi i ljubavnice o kojima partneri znaju sve... To je spasilo mnoge brakove koji su upadali u krizu. Pricam kao covek koji radi kao bracni savetnik. To mi je volonterski posao jer mi struka dozvoljava licencu za tako nesto. Zena me nagovorila da se oprobam u tome. Oboje zivimo za mnoge razvratnicki zivot koji se ne uklapa u standardne moralne norme, ali o tome ne brinemo mnogo. Nismo optereceni razvodom jer u slucaju da nismo u stanju prevazici svoje probleme razvod jeste opcija za spas oboje. Evo skladno i srecno zivimo vec skoro dve decenije i nikada se nije desilo da nismo resili problem, a srecom veliki nikada nismo ni imali. Inace i u Srbiji sam savetovao par ljudi. Tako sam savetovao druga da ne laze zenu da je srecan u braku kada nije. Seli njih dvoje i pricali. Nakon toga poceli da rade na resavanju problema. On je prevazisao neke svoje faze, cak dozvolio zeni da se vidja sa drugim likom (ovo je ostalo izmedju njih zasto je to odlucio). Brak koji je bio pred raspadom sest godina kasnije funkcionise kao sat, a sve zahvaljujuci slusanju potreba ovog drugog. Da nisu mogli da se saslusaju rekao sam im odmah da se razvedu jer problemi bi se produbljivali. Moralne norme i stege unistavaju brakove jer nas teraju da se ponasamo po semi koja ne prija svakome. Kada se covek oslobodi lakse nadje sebi slicnog pa brak i partnerstvo traje zauvek.
    (Netipican, 29. decembar 2014 14:19)

    # Link komentara

  25. Ako se vec vencaju I imaju decu,sto bi se razvodili?A ako unapred razmisljaju da se ne vencaju,nema ni stresnih razvoda.Bolje je da se ne vencaju,pa kada vise ne ide,samo se razidju bez tog stresa I podele imovine.Sve to zavisi od tipa ljudi koji se zabavljaju,nismo svi isti.Ljubav je osnov za brak,a I kada je nema nema ni braka.
     (gagi, 29. decembar 2014 14:19)

    # Link komentara

  26. Sodoma i gomora na globalnom nivou, polako, ali sigurno.
     (maksim, 29. decembar 2014 14:18)

    # Link komentara

  27. Tip varao zenu i prije vjencanja i dok je bila trudna cak se jos vise trudio da ga ova druga ne bi ostavila jer mu je zena trudna...
     (trt, 29. decembar 2014 14:14)

    # Link komentara

  28. Feminstkinje ti kažu svi muškarci varaju, pa ako varaju s kim varaju nemoguće samo sa slobodnim devojkama? Da kažemo pošteno da svi varaju i to je odnos 50:50.Ne, žene su poštene,verne, dobre majke i uopšte ne veruju? Kakva je to logika? Ako im je stalo do braka i porodice zašto 90% one su te koje podnose papire za razvod? Znate zašto, zato što su zaštićene ko beli medvedi, može im se, tvrdim da razvod više odgovara ženama. Gle, ostvarile su se kao majke ''cilj ispunjen'', vrate se kod roditelja, alimentacije kaplje, opet su free mogu da izlaze i upoznaju nove momke, da kafenišu sa drugaricama, kafanice rade. Imaju posao i kola , decu im čuvaju roditelji. Ne moraju ni da kuvaju, peru. Razmislite, njima je odlično, znam takve primere. Danas se i na razvod gleda kao nešto normalno, nemaju osudu javnosti. Ma idila...
     (svojim putem...., 29. decembar 2014 14:08)

    # Link komentara

  29. Umesto da se bavite ozbiljnim temama, na primer zasto ljudi uopste ulaze u brak, pa kad otkrijete da to rade "jer to tako treba", da uticete tekstovima (jer vi imate tu moc!) na svest ljudi da prestanu tako da razmisljaju. Ne treba biti egocentrican skot, ali ne treba ziveti ni po nekim tudjim/nepostojecim pravilima. A ne staaaalno ista besmislena "istrazivanja" kako se "svi razvode, svi varaju". Pa naravno da ce da se razvedu kad se nisu zaista ni voleli, a uzeli se zato sto to "treba odraditi u dvadesetim" ili zato sto se (buducoj) zeni "desilo dete". Uradite pravo istrazivanje na temu zasto se 90% parova u Srbiji vencava dok je mlada trudna, u cemu je tu stvar?
    (Kira, 29. decembar 2014 13:58)

    # Link komentara

  30. Истраживање рађено у Америци, гдје је све у супротности са нормалним, тако да не треба да чуди. Треба да брине што се то почело примати код нас, а све са циљем деградације породице.
     (Ђоле, 29. decembar 2014 13:56)

    # Link komentara

  31. U zemljama gde feminizam postoji 40 godina je šokantno u kakvom je položaju muška strana što se tiče braka. Pazi, kad se razvedeš ti si dužan da pored izdržavanja dece, izdržavaš i bivšu ženu koja ti uzima 50% zarade. Gubiš sve kuću, decu, kola, čak i pola penzije jer ceo sistem sudovi-socijalno je 100% na ženskoj strani, muškarci 0 prava. Žene dobijaju decu čak iako su narkomani, preko dece se svete, i propuštaš 70% odrastanja svoje dece, dobar razvod je mit, čeka te muka, bankrot i završio si zauvek. Čak gubiš i slobodu ako ne izdržavaš bivšu ženu, ideš pravo u zatvor. Ljudi ne znaju da kad se razvedu a njihova bivša nađe nekog taj će provoditi sa njegovom decom većinu vremena, on je nebitna figura u celoj priči. Muška strana mora da okrene list i da bojkotuje brak u ovakvkom smislu, i da prestanu da gutaju crvene pilule. U USA 50% brakova puca u SRB 30%, stavite prst na čelo, radi se o najvećoj prevari u istoriji čovečanstva.
     (svojim putem...., 29. decembar 2014 13:53)

    # Link komentara

  32. Ovo je vedar tekst za nas ozenjene. Mnostvo raspustenica i slobodnih zena. A kod kuce zena na svom mestu.
    (Zavram od Stalaca, 29. decembar 2014 13:44)

    # Link komentara

  33. Sve ovo sto je napisano u tekstu i nije vec samo nesto sto ima nekakvo ime.Pravi brakovi opstaju ZAUVEK.
     (Odlucno, 29. decembar 2014 13:38)

    # Link komentara

  34. Mislim da je biologija, tj. nagon za produženju vrste glavni motiv zašto ljudi ulaze u brak i imaju decu. U suštini ne tako dobar potez, koji može da ti uništi život, jer je to ugovor gde muška strana nema nikakva prava. Ti svesno ulaziš u to, jer to se kao podrazumeva da uradiš. Kažu ti to je recept za srećan život, u suštini gubiš slobodu, stresiran si 24/7 otplata kredita, ti si provajder moraš da rintaš, gubiš prijatelje, oboljevaš...Dok, čovek koji se ne oženi i nema decu može sa mnogo manje para da živi bolje, da više uštedi, da pokrene biznis, da putuje, da ranije ode u penziju, u suštini mirnije spava. Ameri su izračunali da dete dok ne napuni 18 godina ''košta'' 250k dolara roditelje.
     (bg, 29. decembar 2014 13:37)

    # Link komentara

  35. Sjajan text!!!


    Da, braco, brak je zamka u koju zele da nas uvuku i pretvore u DOZIVOTNE robove! Da se uvale Domacinu (ne mislim na starovremski izraz za "glavu kuce i porodice" vec na termin iz bioloskih odnosa Domacin-Parazit)! Srecom, skontali smo KONACNO ko su i sta su one... dugo nam je trebalo... ali bolje ikad nego nikad, jel' tako?
    (Znalac, 29. decembar 2014 13:37)

    # Link komentara

  36. @ucha

    Treba da znas, kod nas ovako sto je stvari:
    Kad muskarac vara, prema svojoj zeni postaje bolji, dok kad zena vara, prema muzu postaje gora.
    Sve dok se vas dvoje svadjate i natezete ne brini, sa brakom je sve u redu, jer oboje tezite u njemu stvoriti ambijent i odnos kakav vam odgovara. Da se u tom braku ne vidite u buducnosti, ne bi se ni svadjali.
    (Dott, 29. decembar 2014 13:30)

    # Link komentara

  37. @ucha: Izgleda da je to dobar recept. Isti slučaj, samo 9 godina:) Što se brže nesporazum reši žešćom raspravom - lepše nastavimo dalje. Svađajte se ljudi, samo uz poštovanje osnovnih pravila - bez grubih vređanja i nasilja!
    (jovan.m., 29. decembar 2014 13:25)

    # Link komentara

  38. @margita: Da ne pricamo o sve cescoj praxi varanja trudnih zena. Dno ljudskosti, ma sveopste dno.
     (pun brod ludaka..., 29. decembar 2014 13:18)

    # Link komentara

  39. Mozda se zene ne bi tako lako odlucivale za razvod kad ne bi dobijale pola muzevljeve imovine.
    (pera, 29. decembar 2014 13:13)

    # Link komentara

  40. Ja ne varam zenu, niti ona mene ( valjda) 11 godina. Al se zato svadjamo za sve pare.
     (ucha, 29. decembar 2014 12:58)

    # Link komentara

  41. Sta se desilo sa pravom ljubavi? Ljudi se razvode kad ne mogu da zive zajedno i to je zdravije nego ziveti u bolesnoj atmosferi. Ali razmisljati o razvodu pre braka, govori koliko su ljudi emotivno osteceni.
     (jelena, 29. decembar 2014 12:54)

    # Link komentara

  42. Kako je ovo depresivan text :-/.
     (nnn, 29. decembar 2014 12:52)

    # Link komentara

  43. Moj poznanik startovao koleginicu za sex,odmah po povratku sa svog medenog meseca.(sad se proculo,ali izgleda da je varao zenu i dok su se "zabavljali".) Muka mi je od braka!
     (margita, 29. decembar 2014 12:30)

    # Link komentara